24. oktober 2017

Informasjonsskriv oktober 2017

Informasjon fra styret, oktober 2017 - Sandsli Borettslag Dugnadskort Fristen for innsending av” Oppgjørsskjema for dugnad” er satt til 15. oktober. Kjell Johansen, blokk 1, leil.36 skal ha disse Nytt bossanlegg De gamle containerne er fjernet og vi skal nå bruke det nye bossanlegget. Det ser ut til at alle har fått taket på det nå, men ta gjerne kontakt med styret dersom dere lurer på noe. De som bor i blokk 1 kaster restavfall i container merket 1, osv. Ellers er det fritt fram. Det skal dreneres ved fotballbanen og sti og vi har kontaktet entreprenør vedr. busker som har veltet. Utelys Utelamper ble bestilt i begynnelsen av september, men det har dessverre tatt noe tid. Vi håper arbeidet starter opp denne uken. Canal Digital Grunnpakke internett er nå økt fra 5MB til 10MB. Videre har vi fornyet avtalen og har fått en lavere avtalepris samt at alle vil få utlevert nye rutere. Disse vil bli levert og montert av Canal Digital i løpet av kort tid. Ny hjemmeside Vi er snart klare med en ny og mer brukervennlig hjemmeside. Dere bruker samme inngang som tidligere, www.s-b-l.no. Her skal vi laste opp husregler, vedtekter og andre nyttige dokumenter samt informasjon og nyheter til andelseiere Vi kommer tilbake med mer info om hjemmesiden så snart vi har fått denne operativ og tatt den i bruk. Reklamasjoner Her går det sakte framover. Vi har utarbeidet en totaloversikt over alle feil og mangler sett fra borettslagets side. Vi forventer en del avklaringer fra entreprenør i løpet av høsten. Stor takk til Harald Goksøyr om bidrar videre i prosjektet. Vi vil ellers takke de beboere som hjelper til med stort og smått. Porter som blir fikset, resten av brannslukkingsapparatene som har blir levert ut, lyspærer som skiftes. Tips om det en og det andre. Ingen nevnt, ingen glemt! Styret, oktober 2017